Wednesday, June 23, 2021

online Marketing An Article in urdu.

 


  



newbies کے لئے سب سے بہتر ملحق مارکیٹنگ کی حکمت عملی کیا ہے؟

مارکیٹر ایک ذہین انسان ہوتا ہے جو مواقع دیکھتا ہے جہاں دوسرے لوگ پھنس جاتے ہیں۔ وہ ہر چیز کو اپنے فائدے کے لئے استعمال کرتے ہیں اور کارروائی کرنے کے لئے صحیح وقت کا انتظار کرتے ہیں۔ ایک وابستہ مارکیٹر کی حیثیت سے ، آپ کو بھی ایسا ہی کرنا چاہئے۔

تاہم ، کچھ مشہور حکمت عملی پہلے ہی موجود ہیں جو پہلے ہی کاروبار میں دوسروں کے لئے ادائیگی کرچکی ہیں۔ وہ یہاں ہیں:

1. مشہور برانڈز سے پہلے ہی قائم کردہ مصنوعات کو فروغ دیں

  تر ملحق مارکیٹنگ کے رہنما خطوط کم مسابقت بخش طاق مصنوعات کی تلاش پر مرکوز ہیں۔ جب تک وہ قائم ہیں ، بہترین جائزہ لیں ، اور اپنے سامعین کے ل good اچھی قیمت مہیا کریں ، تب تک ان کو فروغ دینے میں کوئی حرج نہیں ہے۔

لیکن بعض اوقات نوبی نوحے سے وابستہ مارکیٹرز کچھ نسبتا unknown نامعلوم مصنوعات پر توجہ مرکوز کرنے کی کوشش کرتے ہیں۔ بہت سے وجوہات جیسے اعلی کمیشن کی شرح ، کم قیمت کی قیمت ، اور ایک ہی مصنوعات کو فروغ دینے والے بہت سارے لوگ ان کے فیصلے پر اثر انداز ہوتے ہیں۔

اپنے نقطہ نظر سے سوچیں ، کیا آپ نسبتا unknown نامعلوم یا دوسرے الفاظ میں ، مکمل طور پر نامعلوم برانڈ سے نئی مصنوعات خریدنے پر غور کریں گے؟ زیادہ تر ممکنہ طور پر ، اس کا جواب کوئی جواب نہیں ہے جب تک کہ آپ اس مصنوع یا اپنے برانڈ کے بارے میں ایک یا دو چیزیں نہ جان لیں۔ لیکن پھر بھی انٹرنیٹ پر بے ترتیب لوگوں کے لئے ایسی قسم کی مصنوعات کو فروغ دینے میں کوئی معنی نہیں ہے جو آپ کی ویب سائٹ پر آئے ہیں۔

مثال کے طور پر ، SEMrush ایک انتہائی طاقتور کی ورڈ ریسرچ ٹول ہے اور پوری دنیا میں اس کی مشہور ہے۔ لیکن اگر آپ اس کو فروغ دینے کا انتخاب نہیں کرتے ہیں اور کچھ نئے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کے آلے کو صرف اس وجہ سے جاتے ہیں کہ آپ کے بہت سارے حریف SEMrush کو فروغ دے رہے ہیں تو ، آپ SEMrush کی حیرت انگیز گفتگو کی شرح سے محروم ہوجائیں گے۔

بالکل اسی طرح جیسے ، برانڈز سیلز گفتگو میں اہم کردار ادا کرتے ہیں۔ کوئی بھی سیمسنگ یا ایپل جیسے برانڈز سے خریدنے میں دریغ نہیں کرے گا کیونکہ وہ ایسے برانڈز ہیں جو بار بار اعلی معیار کی مصنوعات تیار کرنے کے لئے جانے جاتے ہیں!

یہی وجہ ہے کہ ان مصنوعات اور برانڈز کو فروغ دینا دانشمند ہوگا جو پہلے ہی شہرت قائم کرچکے ہیں اور متعلقہ مقام کے لئے بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کررہے ہیں۔



2. مواد کی مارکیٹنگ (آخری فرق بنانے والا)

اگر آپ وابستہ مارکیٹنگ کے فیلڈ میں ہیں ، اور آپ کو ابھی تک معلوم نہیں ہے کہ مواد کی مارکیٹنگ آپ کے وابستگی کو کس حد تک متاثر کرسکتی ہے تو ، آپ کسی بھی وابستہ آمدنی کی توقع نہیں کرسکتے ہیں۔ کسی بھی طرح سے ، مواد کی مارکیٹنگ ایک کامیاب اور ناکام ملحق کے مابین حتمی فرق ساز ہے۔

اگر آپ اب بھی اس کے کام کرنے کے بارے میں مطمئن نہیں ہیں تو ، ہبسپوٹ آن لائن مارکیٹنگ میں پیش پیش ہیں ، اور وہ مواد کی مارکیٹنگ کے ذریعہ ان کا 80٪ ٹریفک حاصل کرتے ہیں۔ نہ صرف ہبس اسپاٹ ، بلکہ بیشتر آن لائن رہنماؤں نے مواد کی مارکیٹنگ کے ذریعے اپنے کاروبار ، اعتماد اور شہرت کی تعمیر کی۔ لہذا آپ کی ویب سائٹ پر خصوصی بلاگ اشاعت شائع کرنے کا کوئی متبادل نہیں ہے۔

اب جب آپ مواد کی مارکیٹنگ کی اہمیت کو جانتے ہیں تو ، اگلا سوال یہ ہے کہ آپ کو کیا لکھنا چاہئے؟

چونکہ آپ کا مقصد لوگوں کو مشمولات کے ذریعہ خریدنے کی طرف راغب کرنا اور ان کی طرف راغب کرنا ہے لہذا ، یہاں کچھ قسم کے بلاگ مشمولات آپ شائع کرسکتے ہیں:

ایماندارانہ جائزہ

ہر سکے کا اچھ andا اور برا اثر ہوتا ہے۔ اسی طرح ایک مصنوعہ کرتا ہے۔ لیکن اگر پروڈکٹ صارف کی ضرورت کی فراہمی کر سکتی ہے تو ، اس کے بارے میں ایماندارانہ جائزہ لینے سے گھبرائیں نہیں۔

مصنوعات کے جائزے کسی مصنوع کی چھوٹی چھوٹی تفصیل نہیں ہیں۔ وہ لوگوں کو کسی مصنوع کے بارے میں آگاہ کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ جب بھی کوئی مصنوع دیکھتا ہے تو ، ممکنہ خریدار یہ جاننے کی کوشش کرتے ہیں کہ وہ انھیں کیا پیش کرسکتا ہے اور اس سے انہیں کیا فائدہ ہوسکتا ہے۔ اس کے علاوہ ، وہ یہ بھی جاننے کی کوشش کرتے ہیں کہ آیا اس پروڈکٹ میں کوئی خرابی ہے۔

ایماندارانہ جائزہ لینے سے ان کے تمام سوالات اور مصنوعات کے بارے میں شکوک و شبہات کو دور کیا جاسکتا ہے۔ اگر وہ جائزہ پڑھنے کے بعد انہیں ان کے لئے فائدہ مند سمجھتے ہیں تو وہ مصنوعات خرید لیں گے۔

موازنہ آرٹیکل

مصنوعات کا موازنہ کرنا ایک ہی وقت میں متعدد مصنوعات کو فروغ دینے کا ایک بہترین طریقہ ہے۔ آپ حیران


ہوسکتے ہیں کہ اگر کچھ دوسری مصنوعات رقم کی زیادہ قیمت مہیا کرسکتی ہے تو کسی مصنوع کی ترقی کیسے کی جاسکتی ہے ، لیکن اس کے بہت سے عوامل ہمیشہ موجود ہوں گے جن پر ایک صارف سوچ سکتا ہے۔

ایزون پریس کے ساتھ بنی ایک موازنہ کی میز یہاں ہے جس میں کچھ نوٹ بکوں کا موازنہ کیا گیا ہے۔

جبکہ بہترین انتخاب ، لینووو آئیڈی پیڈ نے کچھ مجبور خصوصیات کے ساتھ فروغ دیا ، ایسر Chromebook ایک سستا اختیار ہے۔ دوسری طرف ، ڈیل I3565 معیار کی کارکردگی کے لئے بجٹ کا آپشن ہے۔

جیسا کہ میں نے اپنے دوسرے مضامین میں ذکر کیا ہے ، ہر گاہک کی مختلف ضروریات ہوں گی۔ آپ کبھی نہیں جانتے کہ وہ کون سا خرید سکتا ہے۔ اگر آپ کچھ اسی طرح کی مصنوعات کو فروغ دینا چاہتے ہیں تو ، موازنہ مضامین حیرت زدہ کر سکتے ہیں!

اپنے موازنہ مضامین میں ایک تفصیلی موازنہ کی میز فراہم کرنے کی کوشش کریں۔ بعض اوقات ، زائرین پوری پوسٹ کو چھوڑ دیتے ہیں اور اس کے بجائے ضروری تفصیلات تلاش کرتے ہیں۔ مندرجہ بالا موازنہ جدول اس طرح کے انفارمیشن ٹیبل کی ایک خوبصورت مثال ہے۔ اگر آپ اس طرح کے موازنے والی جدولیں بنانا چاہتے ہیں تو ورڈپریس کیلئے آزون پریس پلگ ان حاصل کریں۔

eem

DIY گائیڈ

DIY گائیڈز مواد کی ایک اور شکل ہے جسے آپ اپنے زائرین کے لئے شائع کرسکتے ہیں۔ ہر ایک آن لائن ہونے پر ہر بار کوئی مصنوعات خریدنا نہیں چاہتا ہے۔ ہوسکتا ہے کہ وہ اپنی پریشانی کے حل کی تلاش میں ہوں۔ اگر آپ کو لگتا ہے کہ آپ جواب مہیا کرسکتے ہیں تو ، آپ کے لئے کچھ DIY گائیڈز بنائیں

آن لائن ٹریفک کا ایک بہترین ذریعہ DIY رہنما ہیں۔ اگر آپ DIY گائیڈز کے ذریعہ اپنے سامعین کے مسائل حل کرسکتے ہیں تو ، وہ اپنے تجویز کردہ حلوں میں سے ایک ، اپنے آپ کے لئے مصنوع مصنوع کا انتخاب کرسکتے ہیں۔



کیس اسٹڈیز

ایک بار جب کسی کو کسی مصنوع میں دلچسپی ہو جاتی ہے ، تو وہ / کچھ صارفین کی رائے تلاش کرنا چاہتا ہے۔ اگر ممکن ہو تو ، جس پروڈکٹ کو فروغ دے رہے ہو اسے خریدنے کی کوشش کریں اور اس پروڈکٹ کے ساتھ اپنا اصل تجربہ لکھ دیں۔ کیس اسٹڈی گاہکوں کو مصنوعات کے استعمال کے اصل نتائج یا تجربے کو سمجھنے میں مدد دے گی۔

فرض کیج someone کہ کوئی موبائل فون خریدنے میں دلچسپی رکھتا ہے لیکن اس کو یقین نہیں ہے کہ آیا اس میں بیٹری کی صحیح زندگی حاصل ہوگی یا نہیں۔ اس صورت میں ، اگر آپ کو موبائل کے ساتھ ذاتی تجربہ ہے تو ، آپ اس کی بیٹری کا صحیح دورانیہ بتاسکیں گے۔

اس طرح کا نقطہ نظر آخری دھکا ہوسکتا ہے جو صارفین کو خریدنے کے لئے درکار ہوتا ہے۔ تو کوشش کریں کہ آپ کے مواد کی مارکیٹنگ کی حکمت عملی میں چند کیس اسٹڈیز کو شامل کریں۔




3. ای میل مارکیٹنگ

آپ کو شاید اس کی توقع تھی۔ ای میل مارکیٹنگ ایک سدا بہار مارکیٹنگ کی حکمت عملی ہے جو مواد مارکیٹنگ کے ساتھ ملحق مارکیٹرز کے لئے گیم چینجر رہی ہے۔

آپ لوگوں سے رابطہ قائم کرنے ، براہ راست وابستہ فروخت پیدا کرنے ، یا کسی پروموشنل سرگرمیوں سے آگاہ کرنے کے لئے ای میلز کا استعمال کرسکتے ہیں۔

اگرچہ آپ کو بعض اوقات ای میل مارکیٹنگ کے ذریعے ملحقہ مصنوعات فروخت کرنے کی اجازت نہیں ہوسکتی ہے ، لیکن یہ ہمیشہ ممکن ہے کہ آپ اپنی ویب سائٹ کے زائرین کو برقرار رکھیں اور انہیں ای میل کے ذریعے اپنے بلاگ میں مشغول رکھیں۔

عام خیال یہ ہے کہ زیادہ سے زیادہ لیڈز جمع کریں۔ ایسا کرنے کے ل you ، آپ لیڈ جنریشن ٹولز اور پلگ ان استعمال کرسکتے ہیں۔ ایسی ہی ایک پلگ ان WP روانی فارم ہے۔ یہ ایک سادہ ڈریگ اور ڈراپ فارم بلڈر ہے جو آپ کو بغیر وقت کے ایک فارم بنانے کی اجازت دیتا ہے۔

جب بھی کوئی آپ کی ویب سائٹ ملاحظہ کرتا ہے ، آپ ان سے اپنے نام اور ای میل ایڈریس کو فارم میں پُر کرنے کے لئے کہہ سکتے ہیں تاکہ آپ ان تک نئی مصنوعات ، پیش کشوں اور کسی بھی دیگر پروموشنل سرگرمیوں کے ساتھ پہنچ سکیں۔

leem

کیا مارکیٹنگ آٹومیشن ٹول کی ضرورت ہے؟

موثر ای میل مارکیٹنگ کے ل marketing ، مارکیٹنگ آٹومیشن ٹول کا استعمال کرنا بہتر ہے۔ وہ آپ کو خودکار ، وقت پر مبنی ، ٹرگر پر مبنی ، یا طرز عمل ای میلز کو ترتیب دینے کی اجازت دیتے ہیں تاکہ آپ کو ای میل مارکیٹنگ اور ای میل مارکیٹنگ میں شامل کاموں کو دستی طور پر سنبھالنے کی ضرورت نہ ہو۔ تاہم ، آپ کو موثر ای میل کی فراہمی اور کم لاگت والے مارکیٹنگ کے آلے کا انتخاب کرنا چاہئے۔ اگر آپ ورڈپریس استعمال کررہے ہیں تو ، ہم فلینٹ سی آر ایم کی تجویز کرتے ہیں۔ یہ ایک ورڈپریس پلگ ان ہے ، لیکن یہ آپ کی مارکیٹنگ کے ای میلز کو خودکار کرنے کے لئے درکار تمام خصوصیات کے ساتھ آتا ہے۔


نوٹ کریں کہ بہت زیادہ بار وزیٹر کے پاس پہنچنا دانشمندی نہیں ہے۔ لہذا اگر آپ خودکار ای میلز بھیج رہے ہیں تو ، اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ بہت زیادہ نہیں بھیجتے ہیں۔ اس کے بجائے ، اپنے خریدار کی شخصیت کا تجزیہ کریں اور انہیں صرف ضروری اپ ڈیٹس بھیجیں۔


4. اعلی ادائیگی کرنے والی مصنوعات کو فروغ دینا

یہ ٹھیک ہے اگر آپ بہت کم ادائیگی کرنے والی مصنوعات کو فروغ دے رہے ہیں۔ لیکن یہ بھی ضروری ہے کہ کچھ اعلی ادائیگی کرنے والی مصنوعات کو بھی فروغ دیا جائے۔

پہلے کے اوقات کے مقابلے میں ، بہت سارے ملحق پروگرام کم کمیشن ریٹ وصول کر رہے ہیں۔ ایسا ہی ایک ملحق پروگرام ایمیزون ایسوسی ایٹ ہے۔ جب ایک بار اس نے 15٪ تک کمیشن کی شرحوں کی پیش کش کی تھی ، تو وہ آج کل صرف ایک چھوٹا سا کمیشن ریٹ پیش کر رہا ہے۔ کچھ دوسرے ملحق پروگراموں میں بھی ایسا کرنے کا امکان ہے۔


تو ، کیوں کہ اعلی ادائیگی کرنے والی مصنوعات کو فروغ دینے کے لئے اس سے متعلق ہے؟

اس کی وجہ یہ ہے کہ اعلی ادائیگی کرنے والی مصنوعات کم آمدنی اور زیادہ اخراجات کے مابین خلا کو پُر کرسکتی ہیں۔ اس کے علاوہ ، زیادہ تر ٹکٹ والے مصنوعات کم ادائیگی کرنے والی مصنوعات کے مقابلے میں ملحقہ محصول کی ایک اچھی رقم پیدا کریں گے۔

5. بار بار آنے والی محصول کی پیش کش کرنے والی مصنوعات کی تلاش کریں

ایک وابستہ مارکیٹر کی حیثیت سے ، آپ کے بنیادی مقاصد میں سے ایک بار بار آمدنی کا ایک پائیدار ذریعہ بنانا چاہئے۔

یہ کوئی جھوٹ نہیں ہے کہ آپ جتنے زیادہ ملاحظات کریں گے ، اتنا ہی ملحق آمدنی آپ حاصل کریں گے۔ لیکن یہاں تک کہ سرچ انجن الگورتھم میں تھوڑی سی تبدیلی بھی آپ کی ویب سائٹ کے دوروں کی تعداد کو نمایاں طور پر متاثر کرسکتی ہے۔ اگر آپ اس وقت تک وابستہ آمدنی کا ایک پائیدار ذریعہ بنانے کے قابل نہیں تھے تو ، آپ کے سارے منصوبے گر سکتے ہیں۔

لہذا کچھ مصنوعات تلاش کرنے کی کوشش کریں جو بار بار چلنے والی آمدنی پیش کرتے ہیں۔ یہ زیادہ تر خریداری پر مبنی مصنوعات ہیں اور ملحقہ محصول کا ایک مستحکم ذریعہ فراہم کرتے ہیں۔





6. ایک بہترین لینڈنگ پیج کے ساتھ سب سے بہترین پہلا تاثر بنائیں

کہا جاتا ہے کہ پہلا تاثر آخری ہے۔ اس کے علاوہ ، اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ آپ کا ایک مقصد شہرت پیدا کرنا ہے۔

آپ کے بیشتر سامعین کو آپ کے مشمولات یا مصنوع کے صفحات میں سے کسی کو بھی سوشل میڈیا ، براہ راست تلاشوں ، یا براہ راست ای میلز سے کارفرما کیا جائے گا۔ اگر یہ اچھا تاثر فراہم نہیں کرتا ہے تو ، آنے والا دوبارہ کبھی واپس آنے کا امکان نہیں ہے۔ لہذا ایک بہترین لینڈنگ پیج بنانا ضروری ہے۔

میرا مشورہ ہے کہ لینڈنگ پیج بنانے کے ل E آپ ایلیمینٹر کا استعمال کریں۔ یہ استعمال کرنا آسان ہے اور آپ کے لینڈنگ کا صفحہ جلدی سے تیار ہوجاتا ہے۔ مزید یہ کہ ، آپ اپنے لینڈنگ پیج کے ذریعہ گاہک کے ای میل پتوں کے بارے میں بھی پوچھ سکتے ہیں۔ زیادہ لیڈ ، زیادہ فروخت!

No comments:

Post a Comment

Infinix launches Note 10 smartphone (156.82 $) Only

  Infinix launches Note 10 smartphone in Pakistan at PKR 24,999 ( 156.82 $) Only Infinix has made it to the massive leagues, literally. The ...